Всім привіт, сьогодні ми продовжуємо нашу серію статей про Salesforce Flow і пропонуємо вашій увазі статтю “Introduction to Salesforce flows. Part 2” (із першою частиною ви можете ознайомитись тут).
Як вам вже відомо, Salesforce пропонує ряд гнучких та потужних інструментів для автоматизації процесів, і одним з таких інструментів є Auto-Launched Flow, який у свою чергу поділяється на Schedule-Triggered Flow, Record-Triggered Flow, Platform Event-Triggered Flow і Auto-Launched Flow (No Trigger). У цій статті ми зосередимось на Record-Triggered Flow.
Для початку давайте зрозуміємо, що взагалі таке Auto-Launched Flow і для чого він потрібен? Auto-Launched Flow - це процес, який спрацьовує без активної участі користувача і означає, що він може виконувати завдання без будь-якого зовнішнього втручання. Це особливо корисно в сферах, де потрібно автоматизувати рутинні завдання, звільняючи людей від набридливої, монотонної роботи.
Одним із основних підтипів Auto-Launched Flow є Record Triggered Flow, який використовується для автоматизації подій, пов’язаних зі змінами записів у Salesforce. Він може спрацьовувати при створенні, редагуванні та видаленні запису, і також ми маємо можливість вказувати свої додаткові умови. Але крім цього треба розуміти, що такі Flow поділяють ще на два типи: before та after.
Before-тригери спрацьовують до того, як запис буде збережено в базі даних. Ці тригери використовуються, переважно, для валідації і модифікації даних запису до їхнього фактичного збереження в базі.
After-тригери спрацьовують після того, як запис вже збережено в базі даних. Ці тригери зазвичай використовуються для завдань, які не впливають на сам процес збереження, але вимагають дані із запису для власної роботи.
Розглянемо приклад:
Коли новий контакт (Contact) зберігається в системі, Record Triggered Flow може перевірити його тип та відправити листа.
Для цього створюємо новий Flow та обираємо його тип - Record Triggered Flow
Далі налаштовуємо умови запуску наступним чином: обираємо бажаний об’єкт, налаштовуємо його спрацювання на створення запису (A record is created) та за бажанням вказуємо якісь додаткові умови.
У нашому випадку доцільним буде використання типу After, оскільки ми збираємось надсилати лист після збереження контакту у системі.
Наступним кроком ми створюємо та налаштовуємо елемент Flow, який відповідає за відправку листа на email адресу з контакта. Для цього створюємо новий елемент та обираємо його тип - Send Email Alert, після чого переходимо у розділ Core Action, де за допомогою пошуку знаходимо Send Email Action.
Настав час додати контент до нашого листа та визначити адресу, на яку ми маємо його надіслати. Для цього ми переходимо до розділу Set Input Values for the Selected Action та чекбоксом вмикаємо дві змінні: Body та Recipient Address List. Для Body ми створюємо або обираємо існуючу змінну, яка містить текст нашого листа, а у Recipient Address List ми маємо покласти дані з поля Email поточного рекорду, який запустив наш Flow. Додатково обираємо тему листа, оскільки це є обов’язковим полем даного елемента.
Зберігаємо всі налаштування елементу, також зберігаємо наш Flow, після чого активуємо його. Створюємо новий запис контакту та для перевірки вказуємо нашу електронну адресу. Переходимо на пошту та бачимо лист приблизно такого вигляду, а це означає що наша автоматизація відпрацювала як і очікувалось.
Тож у цій статті ми розглянули основи Auto-Launched Flow і більш глибоко занурились у Record-Triggered Flow. Auto-Launched Flow є потужним інструментом для автоматизації бізнес-процесів, які дозволяють ефективно керувати даними та взаємодіяти з користувачами, а Record-Triggered Flow у свою чергу не тільки полегшує рутинні завдання, але й робить бізнес-процеси більш ефективними та надійними зменшуючи людський фактор. Знання та розуміння цих концепцій допоможе вам ефективно впроваджувати автоматизацію у вашому Salesforce середовищі.
А вже у наступній статті ми запропонуємо вам розглянути такий цікавий тип Auto-Launched Flow як Auto-Launched Flow (No Trigger) і дізнатись, для чого потрібен він і як ним користуватись.