Всім привіт, стикнулись із проблемою при повторному використанні custom activity (Viber). Є джорні в якому вона відпрацьовує лише один раз, а повинна 3, при цьому перший раз відправка відбувається, через кілька хвилин в блоці №2 з’являється HardError і відповідно повідолмення вже не приходять.
По логам на сервері бачимо, що є 3 одночасних запити на наш middleware і більше нічого.
Буду вдячний за консультацію або пораду як побороти цю проблему.
Приветствую.
custom activity судя по всему это маркетинг клауд? увы, совсем не знаком с этим решнием от сф.
однако давай попробуем разобраться.
есть 3 запроса на ваш middleware решения? значит таки что-то отрабатывает. а дальше после вашего мидл вар решения куда идет запрос?
какой тип запроса(PUT или POST) используется для отправки запроса на ваш middleware?
пока такие вопросы появлись
Дякую за інтерес до питання.
Так це Marketing Cloud і там були GET запити.
Проблему на зараз вирішили, вона була не в якомусь невірному алгоритмі, а в самому коді JS, той який розміщується у нас на сервері і потім викачується (GET запитом) на SF і там запускається.
Після того як ми взяли чистий приклад цього JS і поступово почали перевіряти все запрацювало.
Оооо шикарно! рад что всё получилось.
Сам так же делаю когда что-то сломалось. Откатываю до рабочего состояния и начинаю по чуть-чуть вносить изменения. Всегда рабочий подход.